Veckans tema: glömska

"Glömska" är tydligen temat för veckan. Vilket irriterar mig oerhört. Jag har varit disträ och ofokuserad med otrevliga följder.
Bland annat glömde jag halva min necessär på ett hotellrum härom dagen. Enormt frustrerande.

Och i morse blev jag väckt av ett sms från en omtänksam kollega som informerade mig om att jag hade glömt kvar min växelkassa på ett av flygplanen. Det kunde ha blivit en dyr erfarenhet om jag inte hade haft så fantastiska kollegor som jag faktiskt har som ser efter varandra.

Det är inte likt mig att vara så här glömsk. Jag gillar det inte!

Nu hoppas jag att nästa vecka blir mer fokuserad. Annars är jag snart ekonomiskt ruinerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0