Hälsning från Foppa!

Min beundran för Foppa har inte undgått någon av mina kollegor. När jag kom till jobbet igår låg denna hälsning från honom i mitt fack.



Jag misstänker att Foppa snart vet vem jag är eftersom varje gång han är ute och flyger är det någon flygvärdinna som kommer fram till honom och säger:
"Jo, jag har en kollega som..."
Det kan ju inte vara helt vanligt att vuxna kvinnor är lika stora hockeyfanatiker som jag är.

Men det är ju då själva fan att jag aldrig själv får nöjet att ha honom ombord!

Jag får hålla tid godo med att jag har så omtänksamma kollegor som ber honom om autograf till mig när han är ute och reser. Det är inte fy skam det heller!

Tack, Mirjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0