Träningsdagbok funnen!

Ett av de viktigaste redskapen jag har i min träning är min träningsdagbok. I den för jag alla slags anteckningar. Om vilka muskelgrupper jag tränar, vilka övningar, vikter, reps, längd på träningen, hur jag har sovit, hur jag har ätit, hur träningspasset kändes osv.

Eftersom den boken jag har nu närmar sig sitt slut så började jag att leta efter en ny för cirka en månad sedan. Både på nätet och i butiker.
Jag ville nämligen till varje pris ha "Fitessförlagets träningsdagbok" av Camilla Porsman som jag anser vara den bästa.

Överallt var den slutsåld.

I morse googlade jag återigen på boken för att finna den. Och vart hittade jag den? Jo, på Adlibris. Här kan vi tala om att jag har gått över ån för att hämta vatten!

Inte nog med att boken fanns i lager där - den var dessutom billigare än på något annat ställe: 99 kronor. Annars ligger priset mellan 129-159 kronor.

Nu är en ny träningsdagbok beställd!

Fitnessförlagets träningsdagbok
Bild lånad av Adlibris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0