En bra träningsmånad ligger framför mig

December blir en riktigt bra träningsmånad! Ett fördelaktikt schema gör det möjligt för mig att kunna träna väldigt mycket i stort sett hela månaden.

Och jag känner verkligen att jag behöver det. November var helt ok ur träningssynpunkt men jag jobbade lite mer än vad jag hade tänkt, hade ganska många övernattningar och mycket annat på "att göra"-listan. Träningen blir ju inte lika effektiv då man är slutkörd mentalt och har fått för lite sömn.

Nu är det slitsamma perioden över och jag känner enorm motivation för träningen. Igår kväll körde jag ett helt underbart spinningpass som gav mig massor med positiv energi!

Att snön dessutom - fortfarande - lyser med sin frånvaro gör mig på ännu bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0