Fredagspanelen om idealmannen och om att gå på krogen ensam

Innan det är dags för kvällens aktiviteter (matlagning och ett oerhört efterlängtat spinningpass) blir det veckans Fredagspanel.

1. BESKRIV DIN IDEALMAN?

Han har humor, får mig att skratta ofta, omtänksam - inte bara mot mig utan mot andra. Intelligent, kreativ och har ett öppet sinne.

2. HAR DU NÅGOT GUILTY PLEASURE?

Jag älskar Carolas julskivor.

3. HÄNDER DET ATT DU GÅR PÅ KROGEN ENSAM?

Nej, aldrig. Det vore konstigt eftersom jag inte är en frekvent krogbesökare över huvud taget. Däremot finns det andra saker som jag inte alls har problem att göra ensam. Som att gå och fika eller gå på bio. Jag har inte behovet att ständigt umgås med människor utan tycker tvärtom att det är ganska skönt att få vara ensam ibland.

4. VAD ÄR DET MEST AVTÄNDANDE DU VET?

Brist på ödmjukhet, dålig hygien och missunnsamhet.

5. VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE MER TID FÖR?

Just nu önskar jag hade mer tid att ägna på att läsa. Försöker så gott det går att läsa när tillfälle ges. På bussen, på hotellrummet när jag har övernattningar och så vidare. Var precis och hämtade den nya biografin om Steve Jobs. Väldigt många sidor och kort lånetid (som det i regel är på nya böcker). Då kan jag få lite panik eftersom det är så mycket som jag vill hinna med att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0