Ny färg på naglarna

När jag har en lång ledig helg framför mig brukar jag inleda den med att måla mina naglar i en stark färg. Detta för att markera ledigheten eftersom jag är väldigt styrd i mitt jobb vad man får ha för färg på naglar, hur makeupen ska se ut samt vilken frisyr jag ska ha.

Igår testade jag för första gången ett lack från Essie (som jag hört så mycket bra om) i färgen "Saw psyched". I flaskan ser den exakt ut som den gröna nyans jag är ute efter att ha på mina väggar i vardagsrummet. Den blev något mörkare när jag hade målat på den.

Om ett par dagar får ni min utvärdering av Essielacket (när jag vet hur det klarar av vardagens utmaningar). Det kändes lite ovant att måla med en så pass smal pensel men det vänjer man sig säkert vid med tiden.

Essie Nail Polish Winter 2011
Bild lånad av kicks.se som just nu har 20% rabatt på alla nagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0