Redo för julbakningen

Det flow av positivitet som omger mig just nu bara fortsätter. Efter många försök fick jag äntligen ihop en träff med min favoritperson i hela världen igår - Martin (hemmafixaren, ni vet). Ni får ta mitt ord på att han är snyggare än någonsin eftersom jag av någon outgrundlig anledning aldrig tog någon bild på honom.
Ett par timmar med honom och sedan är man lycklig ett halvår framåt.

Det blev faktiskt en heldag i den kungliga huvudstaden igår. Efter en lång fika med Martin gick jag vidare till min frisör för ett välbehövligt besök. Sedan gick jag till Åhléns city för att utnyttja mina rabattkuponger. Jag fick inte bara 20% rabatt på min svindyra nattkräm utan även en hudkräm på köpet. Sådant kan göra mig barnsligt lycklig. Hittade även lite julklappar (mitt nya jag är inte längre ute och letar i sista sekunden den 23 december. Mitt nya jag har framförhållning) samt ett förkläde och grytvantar till mig själv.

Jag är nu helt redo för julbakningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0