Snart ledig långhelg

Sjätte jobbdagen i rad. Jour från fyra i morse. Jag bad en ödmjuk bön igår innan jag somnade att jag inte skulle bli väckt av telefonen vid fyra i morse. Efter fem dagar på resande fot är jag helt slut. Det har varit mycket tidiga mornar - igår gick vi från hotellet i Helsingfors 05:00 svensk tid. Sminkad och klar. Det blev en välbehövd siesta när jag äntligen kom hem på eftermiddagen.

Blir det inget jobb idag - min jour slutar klockan två - så har jag en riktigt lång helg att se fram emot. Ledig tills på onsdag.

I Luleå hittade jag den här söta magneten som numera pryder mitt kylskåp:



Och julstämningen på Arlanda har äntligen infunnit sig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0