Fredagspanelen första advent

Första advent är äntligen här och dagen till ära bjuder jag på veckans Fredagspanel:

1. NÄR ÄR DU SOM GALNAST?

Nu för tiden gör jag sällan galna saker. Vilket är trist för oftast är det när man släpper sargen och vågar göra oväntade saker som man får effekt och utvecklas.
Det kanske kan bli mitt nyårslöfte? Att bli lite mer "wild and crazy".

2. ONE NIGHT STANDS, FÖR ELLER EMOT?

Emot för egen del. Jag förstår inte hur jag skulle kunna bli attraherad av en främling eller vara intim med någon som jag precis har träffat.
Om andra människor får ut någonting av det så är väl det trevligt för dem.

3. VAD GÖR DU NÄR DU ÄR BAKIS?

Tillfällena när jag varit bakis är väldigt få. Men då har jag druckit litervis med Cola zero (ingen större skillnad från en vanlig dag alltså), legat i soffan och haft "Die Hard"-maraton.

4. ÄR DU BRA PÅ ATT SKAFFA NYA VÄNNER?

Jag är bra på att skaffa nya bekanta. Jag har inga problem med att ta kontakt med nya människor och inleda konversationer med dem. Tvärtom tycker jag det är oerhört spännande!
Att ständigt vara på sin vakt för att släppa in nya människor i sitt liv och vara suspekt mot allt och alla måste vara så otroligt energikrävande.

5. ÄR DU EN ÄLTARE?

NEJ! Mest på grund av att jag tycker att det är så vansinnigt enerverande när kvinnor ältar (för det är tyvärr en väldigt "kvinnlig" egenskap).
Finns det någonting jag av någon anledning skulle behöva älta så gör jag det inom mig. Andra människor ska inte behöva lida på grund av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0