Utmattande julklappsjakt

Tydligen var jag inte den enda människan i Stor-Stockholm som hade planerat att vara ute i god tid med julklappsinköpen.
På en måndag med nästan en månad kvar till julafton tycker man att det fortfarande borde vara ganska lugnt i butikerna.

Det var det inte. Dessutom fick jag vara med om tävlingen "Nu ska vi se hur många barnvagnar vi kan få plats med på en och samma gång i en liten butik" på Mique.

På en och en halv timme lyckades jag i alla fall pricka av hälften på min inköpslista innan jag fick inse mina begränsningar. Mer kunde jag faktiskt inte bära hem.

Från och med nu och resten av kvällen blir det hemma-SPA. Jag är helt slut!

Kommentarer
Postat av: Therese

Man kanske skulle kunna tänka sig att lämna barnvagnen ute och sätta ungen på höften då man ska knata runt i små butiker istället.Kanske du kan ge som tips nästa gång :)

Skönt att du hunnit beta av lite klappar.

Tjing!

2011-11-28 @ 22:07:43
URL: http://2-barnsmamman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0