Helt salig efter besöket hos "Bagaren och kocken"

Vänner, jag måste lägga upp lite bilder efter mitt besök hos Bagaren och kocken. Tro mig att den långa resan var mödan värd. Jag är fortfarande helt salig!


Det oerhört vackert dekorerade skyltfönstret.


Inne i butiken. Visst blir man glad av att bara se alla färgerna på Gerberas produkter?


Allting som finns i butiken går även att beställa på deras hemsida men jag kunde ju knappast gå därifrån tomhänt. Jag köpte bland annat Mia Öhrns nya lilla vackra bakbok. Nu måste jag testa att baka macarons!


Man kan inte få för mycket rosa hemma! I synnerhet inte nu under oktober månad då färgen faktiskt har en allvarligare innebörd.


Självklart blev det lite nya muffinsformar också (även om jag inte kanske var i akut behov av fler).


Så att det inte uppstår någon förvirring om vem som härskar i mitt kök.

Det ska också tilläggas att personalen i butiken var mycket trevliga och hjälpsamma. På önskelistan nu: en butik i Stockholmsområdet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0