Nu tar jag helg

Att ta helg en måndagförmiddag är faktiskt inte alls så illa. Sedan jag kom hem från jobbet vid lunchtid så har jag hunnit att ta en siesta, storhandlat samt lagat en god middag och tittat på gårdagens inspelade avsnitt av "The Big Bang Theory".

Två lediga dagar ligger nu framför mig. Efter att ha varit täppt i näsan sedan förra helgen - och därmed inte helt pigg - så är behovet av en yttre renovering stor. I morgon ska det läggas ansiktsmask, färgas ögonbryn, lite brun-utan-sol så att den grå/lila tonen på kinderna försvinner.
Jag ska cykla mitt första spinningpass på tio (?) dagar på kvällen.

Hoppas vädret tillåter en lång promenad i morgon bitti också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0