TIllbaka i sadeln

Jag har blivit så pass klok med åren att jag vilar från träningen när jag är förkyld (även om det innebär att jag blir så pass rastlös att jag lägger mig på alla fyra på köksgolvet och rengör socklarna).
Att träna när man är sjuk gör mer skada än nytta och man ska aldrig underskatta vilans helande effekt (att gå promenader när man är feberfri går däremot bra - frisk luft kan göra underverk).

Men nu är jag äntligen tillbaka i sadeln.

Tränade 45 minuters spinning på lunchen för att mjukstarta lite (det tar ett tag att bygga upp den förlorade konditionen). Det kändes över förväntan bra och nu är jag fylld med positiv energi!

Nu ska jag baka en äppelpaj till kollegorna inför morgondagens arbetspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0