Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Fördelen med att beställa böcker på nätet är att det är avsevärt mycket billigare än att köpa boken ute i handeln. Nackdelen är att det tar rysligt lång tid att få hem boken. I alla fall om man ska tjäna på det och beställer dem fraktfritt.

Jag har jourtjänstgöring idag. Min plan var att läsa "Änglamakerskan" under tiden. Verkligheten är att boken inte har kommit ännu (trots att den skickades från Adlibris i fredags).

ICA har dessutom specialpris på just den boken den här veckan. Det borde jag visserligen ha förstått. Har för mig att det var samma sak förra gången Läckberg släppte en bok.

För att krydda min irritation ännu mer så kommer jag själv få gå att hämta ut boken när den väl kommer eftersom brevbärarna i området tycker att en ynka liten bok är för tung för att dela ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0