Höstpiffning i köket

Vänner, jag blev utkallad på tre nätters övernattning i härliga Luleå i onsdags förmiddag. Har inte haft tid att uppdatera någonting alls för jag har haft alldeles för trevligt (samt jobbat givetvis).

Luleå är så himla mysigt att bara strosa omkring i och det är faktiskt en helt underbar shoppingstad.

Jag blev överlycklig när jag (med mina trevliga kollegor) var ute på en förmiddagsspaning i torsdags. I butiken Mique hittade jag min diskmedelspumpflaska (detta ord finns inte i SAOL!) i favoritfärgen mullvad från Cult Design. Har ju en innan som var med om en liten olycka vilket bidrog till att några flisor på den fattas.

Överlycklig blev jag över att ha hittat en ny!

Är det två färger som verkligen gifter sig med varandra så är det just mullvad och rosa. Så det blev en tvålpumpflaska i rosa och nya värmeljusstakar samt söta brickor att ha sakerna på. Fick så mycket inspiration att jag kommer ändra ganska mycket i köket. En ny höstlook, kan man säga.
Har förmånen att åka upp till Luleå på stopp på fredag också så då blir det förmodligen lite fler tillskott.




Dessa ska jag ha på köksbordet så fort som jag har hunnit röja upp där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0