Ödet förde mig samman med Maria Montazami

Igår kväll tänkte jag beställa Maria Montazamis bok på nätet. Eftersom jag var överdrivet trött igår lät jag bli (jag har en regel att aldrig göra affärer när jag inte är vid mina sinnens fulla bruk) och sköt därför upp det till ett senare tillfälle.

I morse fick jag för mig att ta handväskan med toffsar när jag skulle in till frissan.

Två till synes obetydande handlingar. Men jag tror ödet ville mig något. För när jag kom in till Stockholm i morse möttes jag av en skylt på Åhléns city:

"Maria Montazami signerar sin bok i dag mellan 16:30-18:00".

Det kunde jag ju bara inte missa när jag ändå var där!


Tofsväskan.


Åhléns city innan Marias entré.


Fina Maria anländer. Hon verkade så uppriktigt glad och rörd över att det var så många människor där som ville träffa henne.


Vilken härlig utstrålning kvinnan har! Och vad lång hon är. Jag kände mig kort och oglamourös i hennes närvaro. 


Marias signatur i min bok. Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0