Snabb fredagsuppdatering

När hösten är som den var idag så är den helt ljuvlig! Jag inledde dagen med en powerwalk i friska luften, gick hem och åt frukost, sedan iväg och körde ett spinningpass vid lunchtid.

Jag fick verkligen en mjukstart efter semestern. En dag med jourtjänstgöring, en dag med flygningar (som var oerhört trevliga), sedan två dagar ledigt. Mina lediga dagar går dock väldigt fort. Tycker inte att jag har hunnit med så mycket.

Nu på eftermiddagen har jag lagat en Boeuf Bourguignon som sprider en härlig hemtrevlig doft i hela lägenheten. Den ska jag smaka efter att jag har kört ett styrkepass ikväll. Bröst och triceps står på agendan.


Kommentarer
Postat av: Allie

Hurtigt värre, bra jobbat! Själv tog jag också en powerwalk idag, man får ju inte missa det fina höstvädret när det väl dyker upp:)

2011-09-02 @ 16:54:25
URL: http://yougottaseethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0