Det är alltid skönt efteråt

Det tog ett tag i morse innan jag kom ut på min promenadrunda. Kände ingen motivation efter att ha tittat ut genom fönstret. Grått och trist.
Men det varken regnade eller blåste nämnvärt så då hade jag inga ursäkter att låta bli.

Jag är väldigt glad att jag tvingade ut mig själv. Det är så vansinnigt skönt efteråt. Och trots att jag inte alls var taggad innan så blev resultatet mycket bättre idag än i förrgår när jag var ut (enligt Runkeeper gick jag snabbare i alla fall).

Härligt med lite frisk luft i lungorna!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju alltid så, sjukt jobbigt att ta sig ut, men när det är över är man glad att man gjorde det! a en fin dag!

2012-04-17 @ 11:42:41
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0