Fredagspanelen om Facebook och frukost

Veckans Fredagspanel kommer här:

1. VAR ÄR DU LYCKLIGAST?

I New York, faktiskt. Älskar den staden. Stockholmarna har mycket att lära av New York-borna om hur man uppför sig.

2. VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE PRYL?

Självklart min Kitchen Aid, Aidan (ja, han är mig så kär att han till och med har fått ett namn). Min bästa investering någonsin.

3. HUR PRIVAT ÄR DU PÅ FACEBOOK?

Jag gillar Facebook som forum. Suveränt för oss som har oregelbundna arbetstider - jag använder FB istället för sms. Däremot har jag svårt för när människor outar sitt privatliv för mycket i sina uppdateringar. I synnerhet statusar i stil med: "Åh, gud, vad jag mår dåligt idag!". Alltid är det någon jubelidiot som frågar varför.
Skriv direkt varför du mår dåligt i så fall istället för att söka uppmärksamhet.

4. VAD ÄTER DU TILL FRUKOST?

Jag gillar ägg i någon form till frukost. Kokt med kaviar, äggröra eller omelett med grönsaker. Om jag har bråttom så skakar jag ihop en proteindrink.
Är faktiskt inte direkt någon frukostmänniska - har väldigt svårt att äta det första jag gör på morgonen. Helst tar jag gärna en powerwalk först innan jag äter. Men börjar man jobba 05:30 på morgonen så är inte det ett alternativ.

5. VAD ÄR DET BÄSTA MED ATT VARA KÄND?

Jag kan faktiskt inte se några som helst fördelar med att vara känd. Det verkar inte heller vara många som kan hantera sitt kändisskap.


Vackrast någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0