Frysen fylld med godsaker

Tre förmiddagar i rad har jag haft jourtjänstgöring som jag har fått tillbringa i hemmet. Man är ju lite begränsad i vilka aktiviteter man kan ägna sig åt under själva jouren men jag är glad över att jag har kommit iväg och tränat varje dag när den har tagit slut.

Frysen är i alla fall fylld med godsaker nu som jag kan ta med mig till kollegorna vid tillfälle. Igår gjorde jag Leilas Chocolate chip cookie whoopies.
Ingenting att baka för den som saknar tålamod i köket men för oss andra som älskar att baka är dem väl värda mödan. De blir himmelskt goda!

Receptet på fyllningen räcker egentligen till två laddningar med kakor, så jag har sparat det som blev över i frysen så behöver jag bara baka själva kakorna nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0