Inget promenadväder idag direkt

Förutom ett besök på gymmet tidigare idag, gick jag även en promenad på eftermiddagen med kompis Andreas. En och en halv timme i isande regn och orkanvindar.

Har man bokat upp någonting så har man. Det var bara att ta på sig dunjackan (kan man inte få lägga undan vinterkläderna snart?), mössan och vantarna.

Regnet var så kallt att jag kände mig förlamad i ansiktet efter halva distansen. När jag kom hem tog jag en mycket varm dusch för att tina upp. Men man känner sig lite extra duktig när man har varit ute och gått i det vädret (Andreas försökte under hela promenaden att uppmuntra mig med att man förbränner mer när det är kallt).

I morgon är det min tur att ge igen. Då ska Andreas få testa sitt första spinningpass någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0