Koll på stegen

Jag laddade ner Runkeeper till Ajfåunen idag så jag bättre kan ha koll på mina resultat och förbättringar. Idag var jag ut på en powerwalk alldeles själv. Behövde det. Ibland vill jag vara ensam med mina tankar och bara njuta av tystnaden. Egentid är enormt underskattat.

6,21 km blev min runda idag på en katastroftid. Jag går skrämmande långsamt på grund av min hälsena. Men det är ändå skönt att vara ute i friska luften och jag tror att hälen behöver lite utmaningar (annars kommer den ju aldrig att bli bra).

Och nu kan jag dokumentera tider och distanser bättre än tidigare. Tvingade kompis Andreas att ladda ner appen också. Han är hårt hållen, stackaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0