Stylisternas hämnd på Almenäs?

Igår kväll tänkte jag för första gången se "Let´s dance" från början. Det var typ det jag hade energi kvar att göra efter träningen igår (brutalt hård spinning). Bara sitta i soffan och ta det lugnt.

Ok, för att jag inte är ett dugg imponerad av Jessica Almenäs som programledare (hon förstörde Svenska Biggest Loser totalt för mig). Men jag är ändå inte i närheten av det hat som hennes stylist måste ha för henne.
Igår fick Almenäs mina uppriktiga sympatier för den klänning som lurats på henne. "Ge människan en push-up!" var min första tanke. Den andra: "Ge henne någonting som täcker muttan!".

Kontentan: Håll dig alltid på god fot med dem som väljer dina kläder.

Här drar Timell vårtgårds-skämtet. Foto: TV4
Bild lånad från aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0