Min saffranspannkaka fortfarande bäst!

Tisdagar är ju min tv-kväll. Min fredag om man så vill. Därför brukar jag göra någonting gott att äta framför tvn då. Igår var jag vansinnigt sugen på saffranspannkaka.
Tänkte då testa ett recept som jag tidigare inte har provat: en saffranskaka från min Arla-app (den brukar jag ligga och läsa precis innan jag ska somna). Istället för risgrynsgröt använder man här Keso. Samt att man enligt originalreceptet ska ha i lite salt. Det blev alldeles för mycket med både och eftersom Keson är salt i sig själv.
 
Men nu vet jag det. Inget går upp emot min "vanliga" saffranspannkaka.
 

Oerhört vackert blir dock allting med saffran.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0