Dagens husmorstips

Jag kan finna det en smula ironiskt att landet Lagom har så extrema växlingar i väder och temperatur. Det svänger från en dag till en annan.
Just nu är det obeskrivligt kallt i förorten (så pass kallt att jag bara har planerat in inomhusaktiviteter idag förutom ett snabbt besök i närmsta matbutik). Lika kallt ska det tydligen bli imorgon också innan det vänder och blir mildare.
 
Men då får man göra det bästa av situationen! Eftersom det är så pass kallt ute nu tänkte jag passa på att frosta ur min frys. Nu kan jag nämligen bara ställa ut mina frysvaror på balkongen istället för att låna utrymme i grannarnas frysar (som man måste göra på sommarhalvåret).
 
Det blir nattens projekt.
 
Passa på ni också. Det är mitt husmorstips för dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0