Första advent hos mig

Trots min kärlek för julen (och allt som hör därtill) så har jag aldrig haft någon traditionell adventsljusstake (en sådan med fyra ljus).
Så i år beslutade jag mig för att skaffa mig två för att kompensera.
 
Den här fina blev placerad på köksbordet. Inköpsställen: Fullerö Handel (bricka + stenar), House Hold (ljus), Mias Lustgård (siffror).
 
Stake nummer två hamnade i hallen där det inte är så lätt att fotografera på vintern eftersom jag inte har några fönster där (det är väldigt mörkt). Mina väggar i hallen är inte gula även om det ser ut så på bilden.
Inköpsställen: Fullerö Handel (ljusbrickan), Mias Lustgård (kottar), Hjärtero (siffror). Ljusen hittade jag hemma i en låda.
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0