Lite bilder från årets bästa högtid

Det har firats jul i dagarna tre. I förrgår började jag med julklappsutdelning hemma hos kompis Fredrik och hans underbara lilla dotter. På eftermiddagen var det dags för den årliga julölen med kompis Andreas. Han fick också lite paket.
 
 
Självaste julafton var som vanligt helt fantastisk! Mycket god mat, fina klappar och massor med kärlek.
 
Bordet dukat för årets bästa måltid. Vi har både svenska och danska rätter att njuta av.
 
Viktig tradition vid julbordet: hyllningen till Harry Potter.
 
Julklappsutdelningen var klar kvart i tolv på kvällen. Det var första gången som vi hunnit klart innan midnatt.
 
Jag fick massor av fina klappar. Här är ett urval:
 
Necessär och väska från Stella McCartneys Adidas-kollektion.
 
Nya skor till Byrundan! Som jag längtar efter barmark nu....
 
Älskar denna vintage-hink! Från Steninge Slott.
 
För mig är inte julen över riktigt än. Jag suger på den karamellen i ett par dagar till. Idag blev det dock GI-middag (välbehövligt efter all god mat igår) och i morgon ska jag köra mitt första spinningpass på över två veckor.
 
God fortsättning, kära vänner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0