Lugn gårdag inomhus

Nej, det var ingen större idé att försöka sig på utomhusaktiviteter igår. Jag tog endast en snabb sväng ner till närmsta matbutik (Pan-ICA) för jag behövde ingefära. Något förundrad över att plogbilarna lyste med sin frånvaro. Jag såg en på väg hem som hade plogbladet uppfällt - det har ju knappast någon effekt. Han fick det onda ögat.
 
Jag hann inte med en bråkdel av det jag hade tänkt göra igår. Började dagen med att göra en ansiktsbehandling på mig själv - tyckte det var en bra start.
Sedan letade jag fram en mer passande duk för säsongen till köksbordet:
 
Sympatiserade med kollegorna som jobbade igår:
 
Gjorde en uppsättning med Tigertassar:
 
Satte ihop och testade min senaste köksinvestering. Underbart att kunna mixa utan krångel. Jag gjorde laxfärsbiffar.
 
Köpte denna för kampanjpris på cdon.se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0