Två bröllop i juni

Ja, det var enormt skönt att klara ett svårt prov och en sten lättades från mitt bröst. Men i ärlighetens namn drog jag en suck av lättnad redan dagen innan julafton också då Hovet offentliggjorde datumet på prinsessan Madeleines kommande bröllop (som kommer att vara den 8 juni i Slottskyrkan).
Jag är nämligen redan bjuden på ett bröllop den 15 juni och var mycket nervös att de båda bröllopen skulle krocka med varandra (älskar bröllop och vill inte missa något).
Nu kan jag utan problem fira båda bröllopen för jag har även blivit tilldelad semester i juni så jag vet att jag är ledig båda lördagarna (i vanliga fall är det den värsta perioden man kan få semester på men för mig passar det ju utmärkt nästa år).
 
Över lag ser 2013 redan nu ut att bli ett mycket trevligt år!
 
Bild lånad av svenskdam.se
 
(Ex, AB, DN, SvD)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0