Fredagspanelen om punklighet och raseriutbrott

Innan förmiddagens besök på gymmet där styrka och spinning står på schemat bjuder jag på veckans Fredagspanel:

1. HAR DU HAFT EN FLIRT PÅ NÄTET NÅGON GÅNG?

Nej. Jag flirtar bara i verkliga livet. Tycker att det är obehagligt med människor som flirtar via nätet eller sms. Det signalerar feghet för mig. Killar som söker kontakt med mig på det sättet får nobben direkt.
Jag har fått ett par inviter från bekantas bekanta via Facebook. Killar med medelålderskriser som lever i förhållanden med kärring och barn som lägger in stötar ändå. Dem brukar jag ge en rejäl avhyvling för jag tycker inte att det beteendet är ok.

2. HUR OFTA GÅR DU PÅ PREMIÄRER OCH VIMMEL?

Aldrig! Jag blir ju aldrig bjuden! Vilket är trist för jag skulle verkligen glänsa på röda mattan.

3. HUR PUNKTLIG ÄR DU?

Sjukligt. Jag är alltid ute i god tid. Det är respektlöst att inte passa tider.

4. NÄR FÅR DU RASERIUTBROTT?

När människor fattar beslut åt mig. Det är jag fullt kapabel att göra själv.

5. VILKEN HAR VARIT DEN BÄSTA TIDEN I DITT LIV HITTILLS?

Ironiskt nog har de bästa perioderna i mitt liv också innehållit sorgliga inslag. Högt och lågt verkar gå hand i hand.
Jag försöker uppskatta varje ny dag jag får, leva här och nu och inte blicka tillbaka alltför mycket. Eller framåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0