Superstressad!

Många av mina Facebook-vänner har "äntligen fredag" som status idag medans jag är mitt inne i min arbetsvecka och ska ut på en lång turné i morgon bitti.
Vid frukosten på hotellet i morse skrev jag ner lite på en "to do"-lista över dagen och den blev väldigt lång. Dock kortade jag av den något när jag landade på Arlanda i arton minusgrader - utomhusaktiviteter har reducerats och skjutits upp på obestämd tid.

Det ska packas och fixas inför svängen jag ska iväg på tills på tisdag, jag måste handla och hämta en bok på biblioteket och gärna hinna med att träna också innan kvällen.

För ikväll gästas nämligen förorten av självaste Mark Levengood som kommer hit och underhåller. Det ser jag verkligen fram emot.

Trevlig men något stressig fredag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

ojoj inte skoj o ha så fullt upp när alla andra är lediga, men men antar att du är ledig någongång när alla andra jobbar. Det är lite gött det med ;)



vad jobbar du med för något ?

2012-02-10 @ 09:31:08
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Maria

Flygvärdinna.

2012-02-10 @ 12:28:37
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0