Tisdag - det nya fredag

Min arbetsdag slutade redan kvart över åtta igår och efter det tog jag "helg". Och det är faktiskt lite fredagsstämning på tisdagar för mig. I alla fall om man ska anamma traditionen att tillbringa sin tid framför tv:n. När jag somnade i natt var mina ögon fyrkantiga.

Redan vid 18:00 började mitt tv-tittande med att se "Biggest loser" (den amerikanska varianten som jag älskar). Direkt efter det var det ett reprisavsnitt av "The big bang theory" (jag kan aldrig se mig mätt på Sheldon). Och sedan blev jag kvar i soffan. Lite senare på kvällen var det dags för nya avsnitt av "The big bang..." (där Sheldon var i sitt esse!) och tydligen har "Project runway" kört igång en ny säsong också.

Ja, det blev som en fredag igår. Och idag är jag helt ledig. Välbehövliga åtta timmars sömn fick jag i natt också. Dagen kan börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0