Bra träningspass och lyxig tisdagslunch

Med handen på hjärtat så fick jag släpa mig iväg till gymmet på förmiddagen. Jag hade ingen motivation, ingen lust, ingen ork.
Men eftersom det inte blev någon promenad i morse (det regnade när jag vaknade) så kände jag mig tvungen att gå iväg. Ännu jobbigare blev det av att på agendan stod bland annat bröst som jag tycker är den tråkigaste av alla muskelgrupper att träna.
 
Det var tur att jag kom iväg för träningen gick över förväntan. När jag väl var på plats så kände jag mig mycket starkare i musklerna än på länge, allting klaffade och jag tyckte till och med att det var lite roligt att köra bröst. Körde även axlar och där ökade jag i vikt. Det var egentligen inte meningen men de hantlarna som jag ville ha var upptagna så då testade jag ett par tyngre.
 
Väl hemma - på mycket bra humör efter det sköna träningspasset - unnade jag mig en riktigt lyxig tisdagslunch: Fullkornspasta Vongole.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0