Dagens "ÄNTLIGEN"!

Min bindningstid hos 3 går ut den 26 augusti. Ni anar inte hur länge jag har sett fram emot den dagen. Med tre månaders uppsägningstid kunde jag ju ha ringt redan i maj och fått saker ur världen men ni vet hur det är: det kommer allting någonting emellan (och man måste ju avsätta mycket tid för att sitta i telefonkö).
 
Men idag ringde jag Samtalet (ja, det får en stor bokstav) och sade upp abonnemanget. Från och med den 9 oktober är jag fri från ett dyrt abonnemang och dålig täckning.
 
Nu ska jag återgå till Tele2 (med förhoppning om att man numera kan nå deras kundtjänst utan att behöva sitta och knappa sig fram till rätt ärende i tio minuter) och skaffa en ny lur.
 
Glädjen vet inga gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0