Enkätsvar till morgonkaffet

Semesterkänslan har verkligen infunnit sig på allvar nu. Vaknade inte förrän nio i morse. Trodde att jag skulle somna tidigt igår kväll eftersom jag var vansinnigt trött men tyvärr är det bedrövligt kvavt och det stör min nattsömn.
 
Tog det väldigt lugnt i morse. Till morgonkaffet svarade jag på två stycken enkäter som jag fått via mail. Ett var från Clarion Post i Göteborg som fick mycket bra omdömen av mig. Allt i från lokaler till personal.
Det andra var från SATS Märsta. De fick ännu en gång kritik för deras nonchalanta attityd när det gäller sina dåliga lokaler. Det är bara en tidsfråga innan någon tuppar av i deras cykelsal till exempel. Instruktörerna fick dock välförtjänt beröm.
Tyvärr glömde jag att återigen påpeka hur illa jag tycker om att de envisas att ha stängt på icke-helger som 1 maj (politisk högtidsdag) samt Kristi himmelfärd.
Jag är dock inte optimistisk till att en förändring sker. Bristen på konkurrens i kommunen gör det möjligt för SATS att fortsätta ignorera kundernas kritik.
 
Efter det blev det en powerwalk. En ganska kort (6,3 km). Det räckte i det här vädret (i skrivande stund: molnigt, varmt och kvavt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0