Min bebis från Pottery Barn är hemma!

Det är tur att jag har underbara grannar också (inte bara sådana som står och gormar på balkongen 03:40 på morgonen). Under tiden som jag var och tränade på eftermiddagen (körde ben och ett spinningpass) så hade det varit ett bud med ett stort paket som hade ringt på min dörr.
Snälla granne Pia förstod att det där paketet var viktigt och signerade det åt mig.
 
Paketet kom från Pottery Barn och innehöll min efterlängtade bricka.
 
Man ska alltså ha saker på den. Eller mat. Det är ingen skärbräda!
 
Jag är djupt imponerad över hur snabbt och smidigt det var att beställa saker från andra sidan Atlanten. Visserligen kostade frakt och tullavgifter skjortan men det är inte varje dag som jag får saker budade hem till mig (bara att slippa gå till ICA för att hämta ut sakerna är värt varenda krona).
Resten av sakerna jag beställde kommer i början av augusti.
 
Vi älskar redan varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0