Något att se fram emot

Min semester är inte ens slut ännu - har en hel vecka kvar - men jag har redan börjat planera nästa. I slutet av september ska jag och en kompis åka över till London i ett par dagar. Bokade hotell alldeles nyss.
 
Man behöver ha lite roliga saker att se fram emot. I synnerhet på hösten. Och det var ett tag sedan jag var just i London.
Finns massor med saker som jag vill hinna med (vi har planerat att vara där i två nätter): Harrod´s är ett måste när man är där och mitt resesällskap vill gärna besöka en av Jamie Olivers restauranger.
Tror inte att vi kommer att ha problem att sysselsätta oss!
 
Julskyltningen på Harrod´s startar av tradition väldigt tidigt. En av de saker som jag hoppas få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0