Pearl Jam och sovmorgon

Jag sammanfattar gårdagens konsert med Pearl Jam Globen med ett ord: episkt. Både band och publik får högsta betyg.
 
Konserten höll på lite längre än vad jag trodde (man märkte verkligen att det här bandet älskar att spela live). Sedan var det tvärstopp på Essingeleden på vägen hem (det är alltså inte bara dagtid som leden fungerar som parkeringsplats) så det blev sent för mig i natt. Somnade inte förrän halv två.
 
Innan jag gick och lade mig skickade jag ett meddelande till mina träningskompisar som jag hade bokat en powerwalk med tidigt i morse att jag behövde sova idag. Tur att jag tog mig tid att göra det, för jag vaknade av alarmet klockan nio (hade jag inte ställt det hade jag förmodligen sovit hela dagen).
 
Vi kör ett spinningpass klockan elva istället.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0