Semesterfrulle

Idag är det min första officiella semesterdag även om jag har varit ledig i ett par dagar redan. Efter en stor kopp svart kaffe (och ett ännu större glas vatten!) tog jag en powerwalk på 90 minuter.
Därefter blev det en riktigt lyxig frukost:
 
AXA´s blåbär/aprikoshavregrynsgröt med krossade linfrön, kanel, smultron, blåbär och proteinberikad blåbärsmjölk.
 
Jag upptäckte även i morse att det inte bara är Mattias som har uppnått bra resultat på vågen. Vägde mig innan jag gick ut på min runda och jag har tappat 4 kg på lika många veckor.
Det förvånade mig lite eftersom jag under den här perioden lyckats klämma in en förkylning och då kunde jag ju inte träna som jag ville. Men jag är oerhört tacksam över att mitt frekventa tränande ger resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0