Semesterpanelen om dåliga egenskaper och äcklig mat

Efter ett svettigt spinningpass och en mycket god lunch, bjuder jag nu på veckans Semesterpanel:
 
1. VEM SPELAR HUVUDROLLEN I FILMEN OM DITT LIV?
 
Jennifer Aniston. Inte för att det finns någon likhet mellan oss över huvud taget. Men ska mitt liv bli film så vill jag vara snyggare på vita duken än vad jag är i verkligheten.
 
 
2. DU VINNER 20 MILJONER - VAD ÄR DET FÖRSTA DU KÖPER?
 
Ett större hem! Samt en sommarstuga någonstans.
 
3. VILKEN ÄR DIN SÄMSTA EGENSKAP?
 
Att jag har väldigt, väldigt låg toleransnivå när det gäller korkade människor. Jag kan bli väldigt elak mot dem men fördelen är att korkade personer nästan aldrig förstår sarkasm och därför tar de sällan illa upp av mina gliringar. Jag önskar dock att jag kunde knipa igen ibland. Det tar så mycket energi.
 
4. VAD ÄR DET ÄCKLIGASTE DU ÄTIT?
 
Jordgubbar (jo, jag har smakat). Annars tycker jag att hel- och halvfabrikat är riktigt äckligt. För mig är det helt obegripligt att människor kan äta skiten frivilligt.
 
5. HUR VAR DITT FÖRSTA HÅNGEL?
 
Jag minns inte. Minns inte heller första kyssen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0