Slöa lite i soffan nu då

Det gäller att vara flexibel när man i tid och otid drabbas av attacker av insomnia. Hela den gångna veckans sömn har egentligen varit bedrövlig.
I natt sov jag lite till och från, somnade ordentligt vid halv sex och klev upp klockan nio. Hade bokat in ett spinningpass halv elva som jag inte ville missa. Och helst av allt hade jag ju velat ta en promenad i det ljuvliga väder vi hade i morse också. Men någon promenad hanns inte med.
 
Nu efter passet är jag ruskigt seg. Ska faktiskt lägga mig i soffan en stund med boken jag håller på med nu. Sedan ska jag lägga upp ett recept på bloggen och förhoppningsvis kan jag ta min promenad i eftermiddag istället om det inte börjar regna.
 
Självklart är flaggorna på balkongen på plats redan! Grattis Victoria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0