Sötast idag - den äldre herren på ICA Kvantum

Jag tog med mig mamma till Sollentuna centrum idag. Hade presentkort på MQ som jag behövde utnyttja innan fredag och idag passade lite shopping alldeles utmärkt eftersom det haglade när vi åkte dit (nu å andra sidan skiner solen och det är jätteskönt ute. Säga vad man vill om det svenska vädret - det är i alla fall omväxlande).
 
Presentkorten utnyttjades (gjorde riktiga fynd faktiskt), en ny laddningssladd till mobilen köptes (den gamla har jag fått laga med maskeringstejp - känns inte så där väldigt säkert), och vi åt lunch. Sedan tänkte jag passa på att handla lite mat på ICA Kvantum som jag behövde till dagens middag.
 
Och där - vid mejeridisken - såg jag dagens sötaste:
En äldre herre hade tagit med sig en använd och tom tetraförpackning som han rengjort och plattat till, lagt i sin Dramaten för att sedan kunna jämföra med nya så han inte kom hem med fel sort.
 
Åh, vad mitt hjärta klappar lite extra för så där söta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0