Tung träning idag

Eftersom jag tog mig sovmorgon i morse så blev min morgonrunda inte av förrän vid halv elva. Då var det redan väldigt varmt ute. Kvavt. Precis som om det inte fanns någon syre att andas.
Jag genomförde hela rundan men det var tunga steg som tog mig runt.
 
Någon vidare aptit har jag inte heller när det är så här varmt ute. Jag blir mätt fort på lite mat. Därför var denna dag exemplarisk till att utesluta kolhydrater helt (mest var det för att jag inte hade orken att koka någon fullkornspasta till lunchen).
 
Tidigt på kvällen körde jag triceps och ett spinningpass på gymmet. Det var riktigt jobbigt. Men vansinnigt kul!
 
Resten av kvällen ägnar jag åt Carin Gerhardsens senaste deckare, "Gideons ring". I morgon hoppas jag hinna recensera två tränings/kostböcker på bloggen.
 
Sov gott, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0