Fredagspanelen om kärlek på jobbet och superkrafter

I regn och rusk kommer veckans Fredagspanel:

1. VILKEN SKIVA SKÄMS DU ÖVER ATT DU ÄGER?

Jag kan i och för sig undra över varför jag har en greatest hits-skiva med Spice Girls i samlingen. Men den köptes förmodligen i Thailand för en si sådär tolv år sedan då man köpte hem massvis med kopior för en billig penning. Tror dock inte att jag någonsin lyssnat på den.

2. HAR DU BLIVIT KÄR I NÅGON PÅ JOBBET?

O ja! Den man jag hade velat tillbringa resten av mitt liv med fann jag på en arbetsplats. Tyvärr träffades vi vid helt fel tidpunkt i livet. Han tillhörde redan någon annan och så fick det förbli. Men hade jag träffat honom några år tidigare så hade mitt liv sett annorlunda ut idag.

3. VILKEN FILM FÅR DIG ATT GRÅTA?

Jag minns att jag grät så jag hulkade när jag såg "Stränder" med Bette Midler på den tiden det begav sig. Jag vet dock inte om den skulle beröra mig lika mycket idag.

4. VILKEN SUPERKRAFT ÖNSKAR DU ATT DU HADE?

Vara osynlig. Det finns så oerhört många samtal jag skulle vilja höra utan att synas.

5. VILKET ÄR DITT FAVORITPLAGG?

Morgonrocken. Den symboliserar ledighet för mig.


Morgonrock från Pottery Barn.

Kommentarer
Postat av: Johanna Åberg

Underhållande fredagspanel. Som vanligt. Älskar hur du ställer frågor till dig själv! Även jag grät floder till filmen Stränder.

2012-06-02 @ 08:49:39
Postat av: Maria

Goa Johanna! Puss!

2012-06-03 @ 10:53:50
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: PSA Nitrogen Generator

Good post. I learn something tougher on totally different blogs everyday.

2012-07-09 @ 09:44:57
URL: http://www.air-separate.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0