Hardcore-träning på semestern

Beställde nytt proteinpulver häromdagen från Gymgrossisten. Passade även på att beställa Ripped Hardcore som ska hjälpa till med fettförbränningen (två för priset av en och jag älskade namnet).
 
Under semestern kommer jag ju att kunna lägga in ett par extra växlar på träningen eftersom det kommer att finnas massor med tid att träna på. Så jag ska ta en Ripped Hardcore varje morgon innan mina morgonpromenader. Tidigare har jag testat Ripped Fuel i omgångar som jag faktiskt har tyckt fungerat bra.
 
Ger en utvärdering om ett par veckor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äsch, man får hjärtklappning av sån där skit! Låt bli. // Tant Johanna

2012-06-22 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0