Mot Göteborg i ett par dagar

Min planerade powerwalk i morse ställdes in på grund av skyfall (som pågår fortfarande). Det finns dåligt väder som inga kläder kan råda bot på.

Istället tog jag mig en välbehövlig sovmorgon. Håller som bäst på att packa väskan inför tre nätter i Göteborg dit jag ska och jobba. Jag ser det som ett litet "träningsläger" eftersom jag kommer att ha tid att träna mycket. Tänkte bland annat besöka någon av deras SATS-anläggningar. Så träningskläderna är med liksom två böcker (läsningen ska få högsta prioritet på semestern sedan).

Den 4 juli ska jag tillbaka till Göteborg men då privat för att se Madonna. Det ser jag fram emot!


Bild lånad av chic.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0