Nedräkning till semestern

Det hör väl till att perioden precis innan semestern ska vara helt hysterisk. Om exakt två veckor från idag har jag min första semesterdag och nu börjar jag verkligen att se fram emot den. Jag behöver lite ledighet. Jag längtar efter att få sitta på balkongen med en bok och inte planera min tid utan bara njuta.

Den senaste tiden har jag dessutom jobbat bara morgonar (vilket för mig innebär att alarmet ställts klockan fyra på morgonen) vilket bidragit till att min dygnsrytm är något ur fas. Jag vaknar okristligt tidigt även på mina lediga dagar nu.

Bloggen har blivit lite bortglömd eftersom jag ägnat min lediga tid åt träning. Dygnet just nu har helt enkelt inte tillräckligt med timmar! Men snart så, mina vänner, hoppas jag att jag är i fas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0