SMHI´s app - inte alltför tillförlitlig

Det är mycket på agendan idag: spinning 10:30, sedan hem och piffa för att gå på barndop och kvällen avslutas med födelsedagskalas.
För att hinna med en morgonrunda också satte jag klockan på 06:00. Enligt SMHI´s app skulle det inte börja regna förrän klockan åtta och då skulle jag ju hinna hem innan skurarna började.
 
Vi är inte helt överrens, jag och SMHI. När jag klev ut genom porten klockan sju öste det bokstavligt talat ner. Efter två meter var jag genomdränkt men då var skadan å andra sidan skedd så jag genomförde min promenad (med kompis Andreas i sällskap).
Kan tillägga att det slutade att regna klockan åtta när vi var klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0