Tjuvstart på semestern

Nu kan jag börja räkna ner till semestern på allvar. Bara tre arbetsdagar kvar. Jag kan riktigt känna doften av ledighet nu.
Redan idag har jag tjuvstartat semesterfirandet: efter avslutad arbetsdag gick jag förbi Starbucks och köpte lite nymalet kaffe och två somriga koppar som jag trånat efter ett tag. Och i samma stund som jag betalade dem lovade jag mig själv dyrt och heligt att börja rensa i köksskåpen hemma.
Jag har redan tillräckligt med kaffekoppar! Jag behöver inte fler. Men eftersom det ska rensas rejält här hemma i juli och mycket ska säljas på loppis i Täby, kunde jag - i alla fall för mig själv - försvara mitt nyinköp.
 
Man behöver det där ibland. Rensa ut gammalt för att få plats med nytt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0