Fredagspanelen om Melodifestivalen och drömsemestern

Efterlängtad, välbehövlig och långledig helg ligger framför mig nu. En helg som dessutom inleds med strålande solsken och Fredagspanelen.

1. HUR HANTERAR DU SVARTSJUKA?

Inget vidare eftersom svartsjuka är det mest avtändande jag vet. Eller så är det precis tvärtom, att min reaktion är sund.

2. ÄR DET FÖR MYCKET MED MELODIFESTIVALEN JUST NU?

Förmodligen. Jag kan fascineras över svenskarnas helhjärtade engagemang i spektaklet. Men vi har alla olika intressen och vill folk följa och läsa spaltmeter om Melodifestivalen så ska de naturligtvis få göra det.
Jag kan dock inte undgå att fundera över hur världen skulle se ut om vi istället engagerade oss lika starkt i världsfreden eller miljön...

3. VILKEN ÄR DIN DRÖMSEMESTER?

Just nu: Mexico. Mitt mål är att ligga på en sandstrand i Mexico tre veckor nästa januari. Jag behöver ladda batterierna med sol på vintern för att orka med.

4. BRYR DU DIG OM VÅRENS MODETRENDER?

Nej. Inte ett dugg faktiskt.

5. VAD ÄTER DU ABSOLUT INTE?

Jordgubbar! Jag är heller inte speciellt förtjust i inälvsmat eller snabbmat. Nu när jag är ledig i tre dagar ska tillbringa många timmar vid spisen och laga riktigt god och hälsosam mat.


Drömsemestern just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0